مجله اینترنتی

مقایسه گلکسی اس 22 اولترا و آیفون 13 پرو مکس

سامسونگ گلکسی S22 اولترا و آیفون 13 پرو مکس را می‌توان دو گوشی پرچمدار مهم و پر سر و صدایی دانست که در حال حاضر در دسترس قرار دارند. هر دو دستگاه مجهز به پیشرفته‌ترین فناوری‌ها هستند که شامل پردازنده‌های قدرتمند، دوربین‌های با وضوح بالا و نمایشگرهای باکیفیت می‌شود. در صورتی که هنوز تصمیم به خرید هیچ کدام از این دو اسمارتفون نگرفته‌اید، بهتر است با مقایسه گلکسی S22 اولتر و آیفون 13 پرو مکس همراه ما باشید.

مقایسه گلکسی S22 اولترا و آیفون 13 پرو مکس ؛ ابعاد و کیفیت ساخت

سامسونگ گلکسی S22 اولترا؛ 163.3 × 77.9 × 8.9 میلی‌متر، 228 گرم، تاییدیه IP68 یا مقاومت در برابر آب و گرد و غبار

آیفون 13 پرو مکس؛ 160.8 × 78.1 × 7.65 میلی‌متر، 240 گرم، تاییدیه IP68 یا مقاومت در برابر آب و گرد و غبار

هر دو دستگاه دارای ساختار و بدنه قدرتمند هستند و به دلیل کسب تاییدیه IP68 می‌توانند از خود در برابر آب و گرد و غبار هم مقاومت نشان دهند. در حالی که آیفون 13 پرو مکس از قاب فولادی ضدزنگ برخوردار است، اما هنوز شاهد به کارگیری از فریم آلومینیومی در پرچمدار جدید سامسونگ هستیم. لبه‌های گوشی سامسونگ گلکسی اس 22 اولترا مربعی بوده و این در حالی است که لبه‌های آیفون 13 پرو مکس دایره‌ای شکل هستند و همین مسئله می‌تواند نگه داشتن آن را در دست کاربران ساده‌تر از پرچمدار سامسونگ کند. هر دو دستگاه از شبکه 5G پشتیبانی می‌کنند. هنگامی که به قسمت پایین هر دو گوشی جدید سامسونگ و اپل هم نگاه کنید، پورت تایپ سی را در گلکسی S22 اولترا و کانکتور لایتنینگ را در گوشی آیفون 13 پرو مکس مشاهده خواهید کرد.

مقایسه گلکسی S22 اولترا و آیفون 13 پرو مکس ؛ دوربین

سامسونگ گلکسی S22 اولترا؛ سنسور اصلی 108 مگاپیکسل با گشودگی دیافراگم f/1.8، OIS و PDAF، سنسور 12 مگاپیکسل اولترا واید با گشودگی دیافراگم f/2.2 و زاویه پوشش 120 درجه، سنسور 10 مگاپیکسل با گشودگی دیافراگم f/2.4، زوم اپتیکال 3X با OIS، زوم 100 برابری دیجیتال، سنسور سلفی 40 مگاپیکسل با گشودگی دیافراگم f/2.2

 آیفون 13 پرو مکس؛ سنسور 12 مگاپیکسل اصلی با گشودگی دیافراگم f/1.5، PDAF دوگانه، سنسور 12 مگاپیکسل تله فوتو با گشودگی دیافراگم f/2.8، زوم دیجیتال 3 برابری، OIS، سنسور 12 مگاپیکسل اولترا واید با گشودگی دیافراگم f/1.8 و زاویه پوشش 120 درجه، تصویربرداری ماکرو، سنسور سلفی 12 مگاپیکسل با گشودگی دیافراگم f/2.2

استفاده از دوربین گلکسی S22 اولترا با فیلترهای فراوانی که دارد، می‌تواند سرگرم‌کننده باشد و تصاویر روشن، رنگارنگ و واضح را ثبت کند. همچنین شما می‌توانید تصاویر پرتره را بسیار شفاف و عالی دریافت کنید. اندازه پیکسل بزرگ‌تر می‌تواند داده‌های تصویری بیشتری را برای تصویربرداری بهتر در محیط‌های کم نور رقم بزند. همچنین شما می‌توانید با این دستگاه، تصویری با زوم بالا همانند زوم روی کره ماه را ثبت کنید.

آیفون 13 پرو مکس را می‌توان قابل اعتماد و سازگار دانست. همچنین شما با استفاده از دوربین این دستگاه می‌توانید از شانس بیشتری برای گرفتن چندین تصویر از یک صحنه خاص داشته باشید. واضح است که استفاده از این دستگاه می‌تواند برای فیلمبرداری در بخش عقب و جلو هم کارآمدتر باشد. یکی دیگر از ویژگی‌های دوربین آیفون 13 پرو مکس در مقایسه با دوربین سامسونگ گلکسی S22 اولترا را باید گرم‌تر بودن رنگ‌ها و شفافیت آن‌ها دانست.

در صورتی که می‌توانید با برخی اشتباهات و کندی سرعت بسیار اندک دوربین گلکسی S22 اولترا سازگار شوید، گلکسی S22 اولترا می‌تواند کارآمد باشد، اما اگر نیازمند یک دوربین باکیفیت و قابل اطمینان هستید، آیفون 13 پرو مکس گزینه نهایی شما خواهد بود.

نوشته قبلی

بررسی اپل ویژن پرو؛ به آینده خوش آمدید!

نوشته بعدی

آیفون ریفربیش (رفرش) شده چیست و با مدل آکبند چه تفاوتی دارد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

یا

هنوز حساب کاربری ندارید؟

ایجاد حساب کاربری