قبل از ارسال کالا:

در این شرایط، پیش از آن که سفارش شما ارسال شود می توانید به واحد پشتیبانی میرموب در واتساپ موضوع را اطلاع داده تا از ارسال محصول جلوگیری کنید. همچنین با این عمل، اطلاعات حساب بانکی شما دریافت می شود و می توانید نهایتا تا 72 ساعت کاری آینده منتظر بازگشت وجه پرداختی، به حساب خود باشید.

 


بعد از ارسال کالا:

الف. جعبه موبایل باز نشده است:

در صورتی که در مهلت 7 روز ضمانت میرموب پس از دریافت کالا هنوز بسته بندی آن را باز نکرده باشید و از خرید خود منصرف شوید، می توانید بلافاصله به واحد پشتیبانی میرموب در واتساپ موضوع را اطلاع داده تا همکاران ما پیگیری های لازم را انجام دهند.

ب. جعبه موبایل باز شده است:

در صورتی که در مهلت 7 روز ضمانت میرموب پس از دریافت کالا پلمپ آن را باز کرده باشید، فقط و فقط با توجه به قوانین مرجوع (عیب و ایراد) می توانید کالا را عودت دهید. تنها در صورتی قادر به مرجوع کردن آن هستید که سیم کارتی را داخل آن جایگذاری نکرده و یا سریال گوشی موبایل را در سامانه همتا ثبت نکرده باشید که در این  صورت شرکت گارانتی کننده پاسخگوی مشتری می باشد.
علاوه بر این اگر دستگاه ارسال شده، پس از باز شدن پلمپ جعبه دارای ایراد ظاهری مانند خط و خش، شکستگی و … باشد، از مرجوع کردن آن معذوریم و شرکت گارانتی کننده پاسخگوی مشتری می باشد.

نکات قابل توجه:

  1. هزینه ارسال سفارش و همچنین هزینه‌های عودت به عهده خریدار می‌باشد.
  2. امکان واریز عودت وجه محصول، فقط برای حساب اصلی که خرید با آن انجام شده است؛ ممکن بوده و امکان عودت وجه به حساب دیگر وجود ندارد.
  3. کلیه واریزی‌ها از طرف میرموب از زمان ثبت درخواست عودت وجه و ارسال اطلاعات حساب نهایتاً 72 ساعت کاری به طول می‌انجامد.
  4. عودت کالاهای مرجوعی شهرستان، فقط و فقط باید از طریق “شرکت پست” انجام شود.
  5. شرکت‌های حمل و نقل پست، تیپاکس و اکسپرس (ویژه یزد)، وظیفه انتقال و تحویل تمامی ارسالی‌های میرموب را بر عهده دارند، از این رو خواهشمندیم در حضور نمایندگان شرکت‌های نامبرده بسته ارسالی باز شود و تمامی جزئیات سفارش خود اعم از مدل، تعداد، رم، رنگ و… را با فاکتور خرید تطبیق دهید، چرا که موارد اعتراضی در حضور سفیر، قابل پیگیری هستند، پس از تحویل کالا مسئولیت به عهده مشتری گرامی است و میرموب هیچ‌گونه مسئولیتی نسبت به کالا ندارد.
سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

ایجاد حساب کاربری