درباره ما

خانهدرباره ما

به نام خدا
پس از گذشت حدود 25 سال سابقه فروش حضوری (فروشگاه فیزیکی) تلفن همراه و لوازم جانبی و کسب تجربه در این زمینه با توجه به رشد و توسعه کسب و کار ها و نیاز خریداران بر آن شدیم فروشگاهی در این سبب ،با مشاوره تیم های تخصصی و با تجربه در این زمینه راه اندازی کنیم .
با توجه به وجود شرکت های فراوان ارائه دهنده این خدمات در تاریخ 1402/8/20 با شرکت با مدیریت محترم جناب مهندس طباطبایی پروژه راه اندازی فروشگاه اینترنتی با استاندارد های روز دنیا منتشر شد .

در تاریخ 20 فروردین ماه 1403 فروشگاه اینترنتی میر موب به نشانی www.mirmob.com با اعمال کلیه استاندارد های لازم شروع به فعالیت در این زمینه کرد .
ما در این مجموعه کوشیده ایم با ساده ترین روشهای روز دنیا کالا ها و خدمات مورد نظر مشتری را از لحاظ مشخصات در دسترس قرار دهیم .
ما همچنان میکوشیم کالا و خدمات مورد نظر شما را در کوتاه ترین زمان ممکن و کمترین هزینه به دست شما برسانیم ، به همین منظور و در جهت ارائه خدمات مناسب تر خریداران ساکن استان یزد و یا مشتریان که امکان مراجعه به فروشگاه فیزیکی را دارند این مکان را فراهم کرده ایم تا کالای خریداری شده خود را بدون پرداخت هیچ گونه هزینه اضافه (ارسال و بسته بندی ) درب فروشگاه تحویل بگیرید

سبد خرید
ورود

یا

هنوز حساب کاربری ندارید؟

ایجاد حساب کاربری