مجله اینترنتی

ظاهر پرمیوم برای میان‌رده‌های سامسونگ؛ گلکسی A35 و گلکسی A55 به فریم فلزی مجهز می‌شوند

براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، سامسونگ قصد دارد که میان‌رده‌های موردانتظار خود یعنی گلکسی A35 و گلکسی A55 را با ظاهری پرمیوم روانه بازار کند. در این رابطه، شایعه شده که این دو میان‌رده به جای فریم پلاستیکی با فریم فلزی همراه می‌شوند که سبب زیباتر شدن آن‌ها می‌شود.

افشاگری شناخته‌شده به نام Revegnus ادعا کرده که گلکسی A35 و گلکسی A55 به فریم فلزی مجهز خواهند شد که احتمالا از نوع آلومینیوم خواهد بود. این تغییر طراحی
را می‌توان بزرگ‌ترین بهبود میان‌رده‌های سامسونگ به شمار آورد چرا که تا به امروز هیچکدام از مدل‌های سری گلکسی A با فریم فلزی همراه نشده‌اند.

رندر گلکسی A55

همراه با فریم فلزی، گزارش شده که گلکسی A35 از تغییرات دیگری نیز در زمینه طراحی برخوردار خواهد شد. در این راستا، رندرهای این گوشی نشان داده‌اند که گلکسی A35
از نمایشگر حفره‌دار بهره خواهد برد و دیگر خبری از ناچ قطره‌ای نخواهد بود. پنل پشتی اما از طراحی مشابه نسل قبلی یعنی گلکسی A34 برخوردار است که شامل سه لنز دوربین می‌شود که به صورت جداگانه قرار گرفته‌اند.

از سوی دیگر، رندرهای گلکسی A55 نشان داده‌اند که طراحی این گوشی تفاوتی با نسل قبلی نخواهد داشت. با این وجود، گلکسی A55 بهبودهایی در زمینه سخت‌افزار خواهد داشت چرا که شایعات اذعان داشته‌اند که میان‌رده پرمیوم سامسونگ به تراشه اگزینوس ۱۴۸۰ مجهز خواهد بود که از پردازنده گرافیکی AMD بهره می‌برد.

نوشته قبلی

جدیدترین پردازنده اینتل

نوشته بعدی

بررسی اپل ویژن پرو؛ به آینده خوش آمدید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

یا

هنوز حساب کاربری ندارید؟

ایجاد حساب کاربری