مجله اینترنتی

بررسی اپل ویژن پرو؛ به آینده خوش آمدید!

بررسی کردن برخی از گجت‌ها در دنیای فناوری حس و حال کاملا متفاوتی دارد و بدون شک ویژن پرو اپل یکی از همین گجت‌ها است. این محصول حدود ۸ ماه قبل توسط اپل معرفی شد و به‌تازگی روانه بازار شده تا دنیای فناوری را به سمت جلو پرتاب کند. به‌معنای واقعی می‌توانم ادعا کنم که ویژن پرو اپل نمایی از آینده است و در ادامه قصد دارم به‌طور جامع و کامل این گجت گران‌قیمت کوپرتیونی‌ها را مورد بررسی قرار دهم.

اپل ویژن پرو چیست؟

اپل ویژن پرو یک هدست واقعیت ترکیبی است که محتوای دیجیتالی را وارد دنیای فیزیکی می‌کند و به شما امکان می‌دهد تا از طریق حرکت چشم‌ها، دست‌ها و البته صدا کارهای مورد نظر را انجام دهید. به‌لطف ویژن پرو دنیای واقعی با دنیای مجازی ترکیب می‌شود تا تجربه‌ای منحصر به فرد به‌وجود بیاید و نمایی از آینده مشخص شود.

محتوای داخل جعبه ویژن پرو

قبل از پرداختن به بررسی ویژن پرو بهتر است نگاهی به محتویات درون جعبه این محصول واقعیت ترکیبی داشته باشیم تا شما بدانید پس از خرید دقیقا چه لوازمی را دریافت خواهید کرد.

  • ویژن پرو
  • دو بند سر (یکی به صورت کشی و برای قرارگیری در پشت سر و دیگر به صورت دو بندی برای قرارگیری در پشت و بالای سر)
  • یک بالشتک اضافی برای صورت (برای کاربرانی که از لنزها طبی استفاده می‌کنند)
  • باتری همراه با کابل
  • یک بالشتک برای پوشاندن شیشه جلویی
  • آداپتور ۳۰ وات از نوع Type-C
  • کابل Type-C
  • پارچه مخصوص برای تمیز کردن ویژن پرو (اپل می‌گوید فقط باید با همین پارچه محصول را تمیز کنید).
  • دفترچه راهنما

طراحی و راحتی؛ نمایی از آینده!

زمانی که قرار است مدل جدیدی از یک محصول به بازار عرضه شود، شرکت سازنده عیب‌های طراحی نسل قبلی را بهبود می‌بخشد تا مدل بهتر و کامل‌تری به‌وجود بیاید، اتفاقی که در ایفون‌ها و گلکسی‌های سامسونگ و حتی مک بوک‌های خود اپل شاهد هستیم. ویژن پرو اما داستان متفاوتی دارد و اولین نسل از هدست واقعیت ترکیبی اپل است و به همین جهت سازنده آمریکایی باید طرح ابتدایی و اولیه را تولید می‌کرده که اتفاقا نتیجه خوب و جذاب از آب درآمده است.

برای استفاده از ویژن پرو خودتان باید آن را سرهم کنید که کار چندان دشواری نیست. دو بار برای استفاده از ویزن پرو اپل وجود دارد، یکی این که از بند کشی موجود استفاده کنید و دیگری این که بند Dual Loop را به‌کار بگیرید. بند کشی ویژن پرو از نظر راحتی در برداشتن و گذاشتن محصول گزینه بهتری است و ظاهر زیبا‌تری هم دارد ولی باعث می‌شود که کل وزن ویژن پرو روی صورت و زیر چشم قرار بگیرد و شما را پس از ۳۰ یا ۴۰ دقیقه بسیار خسته کند.


apple-vision-pro-design-2

apple-vision-pro-design-4

بند Dual Loop کمی از نظر استفاده دشوار‌تر است؛ چرا که مانند بند کشی نمی‌توانید به‌راحتی آن را از طریق دایره چرخان کناری تنظیم کنید ولی از نظر راحتی وضعیت بسیار بهتری دارد. در واقع اگر از بند Dual Loop استفاده کنید فشار ویژن پرو و وزن آن به‌روی سر تقسیم می‌شود و دیگر فشاری به صورت نمی‌آید. پس برای استفاده کوتاه پیشنهاد می‌کنیم به سراغ بند کشی بروید و برای استفاده طولانی‌تر از بند دوتایی کمک بگیرید. اپل ویژن پرو بسته به نوع set up که انجام می‌دهید بین ۵۹۰ تا ۶۳۰ گرم وزن دارد که مقداری بیشتر از رقبای موجود در بازار است ولی به‌گونه‌ای نیست که این وزن بیشتر احساس شود و بسیاری از رقبا نیز وزنی حدود ۵۰۰ گرم دارند.

نوشته قبلی

ظاهر پرمیوم برای میان‌رده‌های سامسونگ؛ گلکسی A35 و گلکسی A55 به فریم فلزی مجهز می‌شوند

نوشته بعدی

مقایسه گلکسی اس 22 اولترا و آیفون 13 پرو مکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

یا

هنوز حساب کاربری ندارید؟

ایجاد حساب کاربری